Політика конфіденційності

Безпека ваших персональних даних — пріоритет колективу інтернет-магазину BeyondMe — beyondme.com.ua. У цій Політиці конфіденційності (далі за текстом «Політика») ми інформуємо вас про те, які особисті дані ми збираємо, яким способом ми їх використовуємо, як довго їх зберігаємо й кому маємо право їх передавати. Також ми надаємо вам інформацію про ваші права під час обробки персональних даних.

1. Визначення основних термінів

1.1. Інтернет-магазин (сайт інтернет-магазину), Продавець — beyondme.com.ua, ФОП Кулаков Р. В., РНОКПП 2890606377, що торгує товарами через мережу інтернет.

1.2. Покупець (рідше Клієнт) — особа, яка має доступ до сайту, за допомогою мережі інтернет та використовує сайт інтернет-магазину для замовлення товарів та ін.

1.3. Персональні (особисті) дані — будь-яка інформація, що стосується певного Покупця.

1.4. Обробка персональних (особистих) даних — будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів із персональними даними, зокрема збирання, записування, систематизація, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), вилучення, використання, передача (надання доступу, поширення), знеособлення, блокування, видалення особистих даних.

1.5. Cookies — невеликий фрагмент даних, надісланий вебсервером, який зберігається на комп’ютері користувача. Вебклієнт (зазвичай веббраузер) щоразу під час спроби завантажити сторінку відповідного сайту пересилає цей фрагмент даних вебсерверу в складі HTTP-запиту. У разі відмови від отримання даних деякі функції сайту інтернет-магазину можуть працювати некоректно.

2. Які персональні дані обробляються та зберігаються

Якщо ви користуєтесь послугами нашого інтернет-магазину, ми опрацьовуємо ваші дані різного характеру.

2.1. Під час оформлення замовлення

Це найпоширеніші дані, без яких ми не можемо надати вам послуги. Здебільшого це конфіденційні дані, необхідні для укладання та дотримання договору купівлі-продажу:

  • ідентифікаційні дані — ім’я та прізвище або ІПН підприємства / платника податків (у разі оформлення замовлення на компанію);
  • контактні дані — адреса e-mail, адреса проживання (або номер і адреса пункту видавання доставки), адреса для виставлення рахунку, номер телефону, банківські дані та/або платіжна інформація;
  • інформація, що випливає з договору — дані про придбану продукцію, обсяг наданих послуг та клієнтський сегмент.

2.2. Під час реєстрації

Якщо ви бажаєте скористатися перевагами зареєстрованого користувача, ви маєте спочатку зареєструватися на нашому ресурсі. Ваш обліковий запис буде захищений особистим паролем, до якого ми не маємо доступу, тому в разі втрати пароля Продавець не зможе його відновити або відправити новий. Водночас Продавець має можливість допомогти відновити обліковий запис зі зміною пароля та збереженням привілеїв.

Покупець має необмежений доступ до своїх особистих даних, зазначених в акаунті, тому має можливість в будь-який час змінити їх. Також Покупець має можливість стежити за історією замовлень, переглядати списки придбаної продукції та оформлення замовлення. Також в особистому обліковому записі Покупець має можливість керувати розсилкою новин, створювати списки бажань («вішлисти») та очікуваної продукції та ін.

Якщо під час оформлення замовлення Покупець не хоче створювати обліковий запис, він має можливість здійснити покупку без реєстрації.

Усім зареєстрованим клієнтам BeyondMe надає програму лояльності. Роблячи замовлення через особистий обліковий запис, Покупець накопичує бали — їхня кількість залежить від суми замовлення. Додатково бали можуть бути нараховані за передплату або розміщення відгуків про придбані товари. Водночас Продавець за необхідності має можливість обробляти такі особисті дані:

  • ідентифікаційні дані — ім’я та прізвище або ІПН підприємства / платника податків (у разі оформлення замовлення на компанію);
  • контактні дані — адреса e-mail, адреса проживання (або номер та адреса пункту видавання доставки), адреса для виставлення рахунку, номер телефону, банківські дані та/або платіжна інформація;
  • демографічні дані — ваші налаштування, використання сторінок інтернет-магазину, стать, дата народження, вибір мови;
  • дані для входу в обліковий запис — ім’я користувача та пароль (водночас Продавець не має доступу до цього пароля Покупця);
  • інформація, що випливає з договору — дані про придбану продукцію, обсяг наданих послуг та клієнтський сегмент.

2.3. Під час передплати на розсилку комерційних пропонувань

Покупець має можливість отримувати від Продавця інформацію про продукцію, яка подібна до придбаної раніше, новинки, акції та ін. Від розсилки можна завжди відмовитися, натиснувши посилання «Відписатися» в нижній частині колонтитула кожного листа. Зареєстрований Покупець має можливість відмовитися від розсилки в налаштуваннях облікового запису. Також розсилка іноді здійснюється через SMS, месенджери, push-повідомлення (зокрема у Facebook). Поширення такої інформації відповідає принципам обробки персональних даних соціальних мереж. Під час отримання розсилки ми обробляємо такі дані, як:

  • ідентифікаційні дані — ім’я та прізвище;
  • контактні дані — адреса e-mail та/або номер телефону, за яким можна зв’язатися з клієнтом;
  • демографічні дані — інформація про стать та мовні налаштування.

2.4. Під час відвідування сторінок нашого сайту та створення контенту на них

Під час перебування Покупця на сторінках сайту інтернет-магазину сторона Продавця має право збирати дані різного характеру, зокрема IP-адресу, налаштування браузера, дані про вибрану мову, відвідувані інтернет-сторінки та тривалість перебування на сайті. Також сторона Продавця здійснює моніторинг навігації Покупця на сайті, зокрема, за якими посиланнями він переходить. Це необхідно для оптимізації вебсайту та пристосування його виду до побажань та уподобань користувачів, спрощення пошуку товарів.

Продавець зберігає та згодом зчитує cookie-файли в браузері та на пристрої, яким користується Покупець. Також Продавець використовує на вебсторінках, зокрема в публікаціях блогу, соціальні плагіни — кнопки для розповсюдження, завдяки яким Покупець має можливість розповсюджувати інформацію у своєму профілі в соціальній мережі. Після цього в соціальних мережах Покупця та інших вебсторінках можуть відображатися персональні пропонування та цільова реклама з посиланням на сайт магазину.

Оскільки Продавець хоче мати зворотний зв’язок та ще більше залучати до світу вроди та якісної косметики, Покупець має можливість створювати контент на сторінках сайту інтернет-магазину у вигляді рецензій на продукцію та відгуків, залишати коментарі до статей у блозі. Щоб створити такий контент, Покупцю не потрібно бути зареєстрованим користувачем. Публікації та коментарі можна підписувати просто ім’ям, вказавши його у відповідному полі. Покупець несе відповідальність за контент та інформацію, яку розміщує на вебсайті, тому перед тим, як опублікувати особисті дані або контент, який не має бути загальнодоступним, у відкритому доступі — думайте.

Вебсторінки сайту інтернет-магазину BeyondMe можуть містити посилання на інші вебсайти або публікації в соціальних мережах, які Продавець вважає корисними для своїх клієнтів та тематично доречними.

2.5. Під час зв’язку через центр обслуговування клієнтів або в соцмережах

Під час звернення Покупця через центр обслуговування клієнтів за телефоном або електронною поштою, а також через сторінку або профіль магазину в соціальних мережах, Продавець обробляє записи телефонних розмов, які проходять моніторинг, та записи електронного листування. Обробка особистих даних Покупця в соціальних мережах регулюється Принципами обробки персональних даних власника соціальної мережі.

2.6. У разі включення функції спостереження за наявністю товару

Якщо немає певної продукції на складі, Покупець, зацікавлений у її придбанні, має можливість скористатися функцією спостереження за наявністю. Як тільки такий товар надходить на склад Продавця, Покупець отримує електронний лист із повідомленням за вказаною адресою, яку представник магазину опрацьовує як персональні дані.

2.7. У разі виставлення рейтингу на сайтах оцінювання

Після доставлення замовлення Покупець часто отримує запит на оцінювання продукції та рівня задоволення від сервісу інтернет-магазину за допомогою вибраного порталу для оцінювання. Продавець дуже вдячний за кожен відгук, проте Покупець самостійно вирішує, чи надавати зворотний зв’язок. У разі згоди Покупця сторона Продавця обробляє та передає такі його особисті дані відповідним партнерам:

  • контактні дані — адреса e-mail та/або номер мобільного телефону, який використовується для розсилки запитів на оцінювання;
  • інформація, що випливає з договору — дані про придбану продукцію та обсяг наданих послуг.

2.8. Під час участі в опитуванні клієнтів та інших організованих заходах

За участю Покупця в програмі тестування клієнтів чи будь-яких заходах (зокрема розіграшах), Продавець (або його уповноважені представники) можуть обробляти такі дані, як:

  • ідентифікаційні дані — ім’я та прізвище або ІПН підприємства / платника податків;
  • контактні дані — адреса e-mail та номер телефону;
  • записи телефонних розмов та електронних листувань.

Під час організації кожного заходу Продавець інформує Покупця про конкретні персональні дані, що обробляються.

3. З якою метою обробляються та зберігаються персональні дані

3.1. Купівля продукції та послуг

Найчастіше Продавець опрацьовує персональні дані Покупця для виконання договору купівлі-продажу, тобто для успішної обробки та доставлення його замовлення, оформленого через вебсайт інтернет-магазину або центр обслуговування клієнтів. Адреса e-mail та номер телефону використовуються для надсилання підтвердження замовлення, відправляння підтвердження про отримання платежу, надсилання електронного рахунку-фактури, а також для інформування про стан замовлення та відправлення будь-яких інших індивідуальних повідомлень про замовлення Покупця.

3.2. Обліковий запис клієнта

Якщо Покупець є зареєстрованим клієнтом, Продавець обробляє його особисті дані з метою дотримання умов договору лояльності та керування обліковим записом, користування яким пропонує безліч переваг для клієнта інтернет-магазину BeyondMe.

3.3. Маркетингові пропонування

Продавець інформує повідомлення Покупця про актуальні комерційні пропонування, зокрема щодо продукції, яка є аналогічною до раніше придбаної. Покупець має можливість  будь-якої миті скасувати підписку на ці комерційні повідомлення за допомогою спеціального посилання, прикріпленого до електронних листів, або в особистому профілі магазину. Після скасування підписки Продавець не використовує контактні дані Покупця для цієї мети.

3.4. Налаштування та наповнення сайту, забезпечення кращого трафіку

Для персоналізації контенту та пропонувань Продавець змушений використовувати особисті дані Покупця. Маркетингові пропонування, які бачить Покупець, здебільшого ґрунтуються на додатковій інформації про нього, яку Продавець здобув у процесі взаємодії з ним — контакти, демографічні дані, улюблена продукція та ін. дані, пов’язані з використанням сайту магазину. Водночас Продавець використовує обробку, яка не має юридичних наслідків для Покупця.

Продавець має право обробляти особисті дані Покупця для різних статистичних цілей, зокрема для відстеження трафіку, тестування нових функцій сайту, вимірювання ефективності реклами. Інформація про активність Покупця на сторінках також є важливою для профілактики атак на вебсайт.

Покупець має можливість створювати певний контент на сторінках інтернет-магазину. Якщо він залишає думку про придбані товари або приєднується до обговорення під статтями в блозі, Продавець опрацьовує його особисті дані, щоб обробити та відобразити коментарі.

3.5. Центр обслуговування клієнтів

Для успішної обробки запитів, допомоги у розв’язанні потенційних проблем під час виконання договору купівлі-продажу та ін. Продавець використовує особисті дані Покупця. Під час телефонного контакту для покращення якості послуг після попереднього повідомлення буде здійснено запис розмови.

Продавець також використовує зібрані персональні дані для спілкування з Покупцем, пристосовуючись до його індивідуальних потреб. Наприклад, Продавець має можливість зв’язатися з Покупцем за телефоном, електронною поштою та ін. способом, щоб нагадати, що в нього є товари в «Кошику», допомогти із завершенням оформлення замовлення, повідомити про поточний стан запиту, замовлення чи скарги або отримати додаткову інформацію.

3.6. Повідомлення про наявність продукції

Якщо Покупець увімкне функцію спостереження за наявністю продукції, Продавець зв’яжеться з ним за вказаною електронною адресою, коли товар буде в наявності.

3.7. Оцінювання рівня задоволеності покупкою на зовнішніх ресурсах

Купуючи в інтернет-магазині BeyondMe, Покупець може отримати запит на оцінювання продукції та рівня наданих послуг за допомогою сторонніх вебресурсів (наприклад, Google Maps). І тут метою обробки персональних даних є оцінювання рівня задоволеності клієнтів.

3.8. Опитування клієнтів та організація заходів

Якщо Покупець бере участь в одній із програм тестування користувачів, Продавець обробляє його персональні дані, щоби перевірити нові чи наявні функціональні можливості систем. У разі участі Покупця в заходах (зокрема розіграшах), організованих Продавцем, його особисті дані обробляються для планування, впорядкування та оцінювання заходу.

3.9. Поліпшення послуг

Продавець використовує особисту інформацію Покупця для постійного вдосконалення сервісів та систем, включно з додавання нових функціональних можливостей. Продавець також опрацьовує особисті дані, щоби приймати обґрунтовані рішення, використовуючи всебічний аналіз та бізнес-аналітику, з огляду своїх законних інтересів. Це випливає зі свободи підприємницької діяльності та ґрунтується на необхідності вдосконалення послуг, що надаються, для підвищення конкурентоспроможності. Щоб забезпечити достатній захист прав та інтересів Покупця, Продавець використовує особисті дані з максимальною анонімністю.

3.10. Захист, безпека та розв’язання суперечок

Продавець має право обробляти особисті дані Покупця в рамках законних інтересів, які полягають у забезпеченні захисту та безпеки системи та клієнтів, тобто для викриття та попередження шахрайства, розв’язання суперечок і дотримання угод. Також Продавець має право обробляти персональні дані під час перевірок, які проводяться державними органами.

4. На яких правових підставах обробляються та зберігаються персональні дані клієнтів

4.1. Під час акцепти оферти Покупець дає свою згоду на збирання та обробку його персональних даних, а також інформації про споживчі вподобання та покупки в магазині Продавця, згідно із Законом України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 р. № 2297–VI. Персональні дані Покупця обробляються відповідно до цього закону.

4.2. Власником персональних даних є ФОП Кулаков Р.В., РНОКПП 2890606377, м. Київ, вул. Північна, будинок 6, квартира 13.

4.3. Покупець надає право Продавцю здійснювати обробку його персональних даних, зокрема включати персональні дані до баз даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати безстрокове зберігання даних, їхнє накопичення, оновлення, зміну. Водночас продавець зобов’язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не розповсюджувати та не передавати дані третій стороні (крім передачі даних комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, зокрема операторам мобільного зв’язку, службам поштового зв’язку чи кур’єрської доставки, контакт-центрам, рекламним агентствам, а також на запит компетентних органів державної влади у встановлених законом порядку).

5. Кому інтернет-магазин має право передавати персональні дані покупців

5.1. Найчастіше Продавець обробляє персональні дані Покупця виключно для власних цілей. Водночас визначає цілі збору та накопичення даних, а також способи їхньої обробки, зберігання та захисту.

5.2. Продавець має право передавати персональні дані третім особам або посередникам тільки в тих випадках, які визначені законодавством України та необхідні для належного виконання договору купівлі-продажу. Тобто Продавець має право передати персональні дані Покупця:

  • постачальникам платіжних послуг із метою опрацювання платежів для виконання договору купівлі-продажу;
  • службам доставки / кур’єрам із метою доставлення замовленої продукції, рекламації, зокрема у разі розірвання договору купівлі-продажу;
  • постачальникам у разі отримання рекламації на їхню продукцію;
  • партнерам, які забезпечують розсилку комерційних повідомлень, пов’язаних зобов’язанням дотримання конфіденційності та які не мають права використовувати особисті дані Покупця для будь-яких інших цілей;
  • соціальним мережам, якщо Покупець зв’язався з Продавцем через них або розповсюджує інформацію за допомогою соціальних плагінів;
  • постачальникам засобів зв’язку між Покупцем та службою обслуговування клієнтів Продавця або тимчасовим позаштатним call-центром;
  • партнерам, які проводять опитування рівня задоволеності клієнтів;
  • постачальникам технологій та постачальникам хмарних послуг;
  • третій стороні (юридичним, фінансовим представникам тощо), щоб опрацювати податкову документацію, стягнути заборгованість, або з інших причин, що виникають під час виконання законних обов’язків;
  • органам державної влади в разі порушення наших прав та ін.

5.3. Продавець на підставі виконання договору купівлі-продажу, реєстрації на вебсайті магазину BeyondMe має право передавати персональні дані Покупця аналітикам, які діють відповідно до нормативно-правових актів захисту персональних даних. Аналітики обробляють персональні дані, не порушуючи прав Покупця. Також за згодою Покупця інтернет-магазин має право передавати його особисті дані соціальним мережам та власникам маркетингових організацій для відображення інтернет-реклами.

5.4. Якщо треті особи використовують персональні дані Покупця з метою своїх законних інтересів, адміністрація не несе відповідальності за обробку та умови зберігання цих даних. Така обробка та зберігання регулюються принципами обробки персональних даних відповідних компаній та осіб.

6. Які права та обов’язки покупця

6.1. Обов’язки покупця перед інтернет-магазином

Покупець зобов’язується:

  • не сповіщати третіх осіб про логін та пароль, які він використовує для входу до особистого кабінету інтернет-магазину;
  • дотримуватись обачності під час зберігання пароля;
  • під час реєстрації на сайті інтернет-магазину використовувати складні поєднання символів для створення логіна та пароля;
  • не надавати третім особам у користування пристрій, якщо з нього можливий вільний доступ до особистого кабінету інтернет-магазину.

6.2. Права покупця

Покупець має право:

  • змінювати свої особисті дані;
  • вимагати видалення особистих даних із бази інтернет-магазину;
  • заборонити обробку своїх персональних даних (наприклад, для маркетингових цілей торгового майданчика);
  • обмежити обробку персональних даних;
  • вимагати відновлення доступу у разі втрати пароля від кабінету;
  • подати скаргу до компетентних державних органів, якщо вважаєте, що Продавець опрацьовує його персональні дані безпідставно або з порушенням загальнообов’язкових законодавчих норм.

7. Які терміни обробки та зберігання особистих даних, як вони захищені від несанкціонованого поширення

7.1. Терміни обробки та зберігання персональних даних

Терміни обробки та зберігання персональних даних Покупця залежать від умов їхнього отримання. Наприклад, персональні дані, здобуті:

  • у процесі виконання договору купівлі-продажу чи реєстрації особистого кабінету, обробляються насамперед, оскільки вони необхідні для реалізації зобов’язань Продавця, і зберігаються щонайменше 10 років із дня видавання бухгалтерських документів Покупцю;
  • для виконання запитів Покупця та якісного обслуговування клієнтів, обробляються з моменту укладення договірних відносин та зберігаються один рік із моменту закінчення гарантійного строку придбаного товару (це необхідно для розв’язання потенційних суперечок);
  • під час безпосереднього спілкування (телефонної розмови) Покупця із центром обслуговування клієнтів, можуть зберігатися впродовж двох років (зокрема записи розмов, що відстежуються);
  • під час отримання згоди на розсилку комерційних повідомлень, можуть використовуватися впродовж чотирьох років або до моменту відкликання дозволу;
  • у разі отримання згоди на повідомлення про доступність товарів, можуть використовуватися впродовж одного року або до моменту відкликання Покупцем;
  • під час отримання згоди в процесі публікації відгуку або коментаря в блозі, можуть використовуватися впродовж двох років або до моменту відкликання;
  • під час участі в тестуванні клієнтів або іншому заході, можуть зберігатися впродовж одного року або до моменту відкликання згоди.

В інших випадках термін зберігання та обробки персональних даних залежить від мети обробки або визначається законодавчими нормами України у сфері захисту персональних даних.

Персональні дані Покупця автоматично видаляються після закінчення встановлених термінів обробки та зберігання.

7.2. Забезпечення захисту даних

Зібрані персональні дані Покупця передаються Продавцю вже в зашифрованому вигляді із використанням системи шифрування SSL (secure socket layer). Саме ця система забезпечує безпеку особистих даних Покупця, коли його браузер взаємодіє із сервером інтернет-магазину. Також Продавець захищає свій вебсайт та інші системи, з якими працює, використовуючи різні технічні та організаційні заходи проти втрати та знищення персональних даних клієнтів, а також проти несанкціонованого доступу сторонніх осіб до персональних даних, їхньої модифікації чи розповсюдження.

8. Як використовуються файли cookie

Інтернет-магазин BeyondMe використовує файли cookie, щоб вебсайт міг нормально функціонувати, пропонування були доречними для певного Покупця, цікаві та зручні. Для використання файлів cookie потрібна підтримка браузера, який використовує покупець. Вебсайт магазину працює без файлів cookie, але з обмеженням використання деяких опцій.

Файли cookie є стандартним інструментом для зберігання інформації під час використання вебсайтів. Вони є невеликими текстовими файлами, які створюються автоматично під час відвідування будь-якого вебсайту та зберігаються в браузері, встановленому на пристрій.

Завдяки одним файлам cookie, власник вебсайту здобуває інформацію про активність користувача на вебсторінках, доки він не згортає браузер. Файли cookie автоматично видаляються, коли вікно браузера закривається. Інші файли cookie залишаються в браузері або на пристрої упродовж певного часу й повторно активуються кожного разу, коли покупець відвідує сайт продавця. Терміни, впродовж яких зберігаються файли cookie, залежать від налаштувань файлів cookie та браузера. Дані про покупця, отримані з файлів cookie, зберігаються не більше ніж один рік.

8.1. Файли cookie, які можуть використовуватися на сайті BeyondMe

Файли cookie, які використовуються на вебсторінках інтернет-магазину BeyondMe, можна розділити на два основні типи:

  • Короткочасні (session cookies), що видаляються відразу після того, як Покупець залишає вебсторінки сайту магазину.
  • Довгострокові (persistent cookies), що залишаються на пристрої Покупця надовго або до того моменту, поки він їх вилучить вручну.

Файли cookie також поділяються за своєю функціональністю на:

  • Основні — технічні та функціональні файли, від яких залежить правильне функціонування вебсторінки. Наприклад, без цих файлів cookie Покупець не зможе додати товари до «Кошика», відправити оформлене замовлення або зайти в особистий обліковий запис на сайті.
  • Аналітичні — файли, які допомагають підвищити комфорт користувачів під час користування сайтом, надаючи можливість Продавцю зрозуміти, як саме користувач використовує вебсторінку.
  • Ремаркетингові — файли, які використовуються для персоналізації реклами та її правильної спрямованості.

8.2. Як можна обмежити використання файлів cookie

Налаштування використання файлів cookie — це невіддільна частина будь-якого браузера. Водночас використання файлів cookie можна повністю заборонити або обмежити в браузері. Однак це обмежить належну роботу вебсайтів (зокрема інтернет-магазинів), не вдасться повноцінно використовувати опції, які підтримують основні дії (зокрема вхід до облікового запису та оформлення замовлення).

Щоб уникнути цього і для збереження своїх персональних даних, Покупець має можливість використовувати режим анонімного вікна браузера, який не повністю перешкоджає використанню файлів cookie, але забезпечує анонімність.

9. Які є додаткові умови

9.1. Продавець несе відповідальність перед Покупцем у ситуаціях, передбачених нормативно-правовими актами України.

9.2. Продавця звільнено від відповідальності за розповсюдження персональних даних Покупця у випадках, коли вони:

  • стали публічними до втрати чи розголошення з боку магазину;
  • були отримані від третіх осіб до моменту отримання магазином;
  • були розголошені за згодою Покупця.

9.3. Будь-яка суперечка між Продавцем та Покупцем розв’язується тільки в рамках чинного законодавства України. Продавець приймає та розглядає скарги тільки у разі дотримання претензійного порядку. Строки розгляду письмової претензії — не більше ніж 30 (тридцять) днів із моменту її отримання.

9.4. Продавець має право вносити зміни до політики конфіденційності, не погоджуючи це з клієнтами, тобто односторонньо.

9.5. Нова політика конфіденційності набирає чинності з моменту її розміщення на вебсайті інтернет-магазину.

image

Підпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати останні пропозиції та актуальні новини